tiistai 7. heinäkuuta 2015

Se ompelee?!

Perjantaina tapahtui jotain outoa. Kaivoin ompelukoneen esiin! (Taustaa: ompelukoneen on lahjoittanut minulle siskoni, jonka sai uuden ja hienomman koneen. Olen käyttänyt tätä härveliä noin kahdesti, jolloin olen saanut aikaan vinoja saumoja ja lankasotkua.)

Nytpä minä sitten vaan yhtäkkiä ryhdyin ompelemaan. Enkä olis ikinä uskonut mutta pahus vieköön, tähän jää koukkuun! Nyt olen sitten surrutellut perjantaista asti melkein koko ajan kun olen ollut kotona. Olen ihmeekseni todennut, että eihän tuo ompelukone olekaan vaarallinen!

Ja olen minä jotain ihan kelpoa saanut aikaankin!



Olen tehnyt kaksi kassia, neljä erikokoista käännettävää projektipussukkaa sekä kaksi pientä vetoketjupussukkaa. Siis kyllä, vetoketjujakin olen ommellut! Olen itse ihan ällikällä lyöty tästä onnistumisesta.

Nyt palaan takaisin Brotherini ääreen surruttelemaan.

2 kommenttia:

  1. Vaikka mitä hienouksia! Uuh! Mä olen tietty spesiaali-ihastunut tuohon VW-pussukkaan. <3

    VastaaPoista
  2. Onpas vekkuleita kasseja ja pusseja! Kätevää, etten sanoisi! :)

    VastaaPoista

Jätäthän puumerkin käynnistäsi!